Välkommen till mig

Så bestämde jag mig en grå onsdag i november återigen för att försöka mig på det här med blogg. Att skriva och uttrycka mig i text är något jag alltid tyckt om att göra och som jag saknat något oändligt sen jag la min förra blogg åt sidan. 
 
Så vem är jag? Jag är en 23-årig tjej som bor i en trea på 73kvm tillsammans med min sambo. Jag älskar allt som har med inredning att göra och försöker göra mitt hem till en trivsam och mysig plats. I väntan på att få börja leta hus och flytta ut på landet kommer jag dela med mig av mitt liv och inredningen i en lägenhet i stan. 
 
Jag älskar som sagt att skriva och få uttrycka alla mina känslor i ord. Jag har också ett stort tycke för blommor av alla dess slag. Jag älskar verkligen blommor, allra helst snittblommor. Någonstans i mig tror jag att det bor en liten florist. Är jag en dag lite nere åker jag till stans mysigaste blomsteraffär och bara njuter. Finns det fler där ute som gör likadant?
 
 
Jag hoppas att ni ska vilja följa mig här och att jag kanske kan ge någon där ute lite inspiration på något sätt. Om inte annat får jag i alla fall skriva av mig. Hoppas ni har en fin kväll godingar.
 
Vardagen | |
Upp