God morgon

God morgon godingar!
 
 Hur mår ni denna gråmulna fredag? Tänk att det redan är den 9 november, nästa vecka tänker jag börja sätta upp lite julstjärnor så smått. Jag kan verkligen inte vänta längre, och jag tänker inte vänta heller. Varför ska man göra det om det bara kliar i fingrarna efter att få adventspiffa?
 
Förra veckan köpte jag dessa underbara amaryllisar. Alltså hur fina är de inte?! Älskar blommor som är lika fina som knoppar som utslagna. En utav mina absoluta favoritjulblommor, ja kanske till och med en utav mina absoluta favoritblommor överhuvudtaget. Har ni någon speciell favoirt? 
På riktigt, ser ni hur fina de är?  Och de har verkligen stått sig såååå fint hela veckan och ger inga tecken på att sluta stå sådär fint än. 
 
Vad har ni för planer denna fredag? Jag ska jobba några timmar, sen ska jag försöka städa och plocka iordning lite här hemma. På lördag åker vi till Göteborg med fin familj, ska bli så mysigt att få bo på hotell, strosa lite på stan och umgås. 
 
Hoppas ni har en fin fredag! 
 
Kram
 
 
Inreding | |
Upp