En doft av jul

Hej på er!
 
Har knappt hunnit landa efter den här helgen. Jag och min sambo var iväg till Göteborg med min familj. Det har varit så mysigt att få bo på hotell, gå lite på stan, äta en lång lugn hotellfrukost, bara fikat och umgåtts. Det var verkligen precis vad jag behövde, alla fyra syskon med respektive samlade plus mamma. Så msyigt!
 
Nu är halva den här veckan redan gjord. Jag tycker alltid att tiden bara flyger iväg såhär innan jul. Det är så mycket jag vill hinna göra innan även december svävat förbi, så mycket jag vill hinna njuta utav. Imorgon ska jag i alla fall sätta upp julstjärnorna och adventspynta. Nu kan jag inte hålla mig längre.
 
 
Några granar har jag ju redan hunnit pynta med, har klämt in en si så där 6-7 stycken små granar på våra 74kvm. Till helgen ska jag även fylla på med lite julblommor, på söndag kanske jag och mamma åker iväg på julmarknad. Ja ni märker ju, här är det redan mycket jul. 
 
 
Inreding | |
Upp